½的ýëŧï (¼的我 ¼的你)??. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . online | hits . . .
我不是我,我只是很我的我; 你认识我,但你不认识很我的我; 你了解我,但你不了解很我的我.

When i become we, when mine become ours...
After all, it is a whole new life now
-- yeti 18 of Oct'07 --


Monday, February 27, 2006

因;果。


The birth of a man is the birth of sorrow. The longer he lives the more stupid he becomes. What bitterness. He lives for what is always out of reach. His thirst for survival in the future makes him incapable of living in the present.
~by 庄子.

在这世界上, 有生就有死, 有聚就有散,
凡事都有起伏,凡事都有尽头. 你说,对吗?

几天前因功课的需要,和group mate 去访问了一位大师,事后还拿了他编写的一本书回家。刚才翻了一下,觉得大师所写的东西蛮值得思考的。想了一想,也觉得大师在访问时所说的,因果,也蛮可信一下(我只说一下罢了har)的。
你相信有因必有果吗?
我... ... 还不信!!!

Labels: